Máme otvorené Milí zákazníci, naša online čistiareň je tu stále pre vás. Naši kuriéri a zamestnanci čistiarní sú vybavení ochrannými pomôckami. Ďakujeme za Vašu priazeň.

Najčastejšie otázky

Alebo všetko, čo ste sa o naše online čistenie a pranie s dopravou chceli dozvedieť, ale báli ste sa opýtať :-) Na jednom mieste, prehľadne, rozdelené do tém: Objednávka, Vyzdvihnutie a doručenie, Čistenie, Doprava a platba a O nás.

Objednávka

  • Ako môžem objednať čistenie oblečenia?

    Jednoducho si v našej virtuálnej čistiarni zvoľte typ a počet kusov oblečenia, ktoré chcete vyčistiť. Aby bolo všetko zrozumiteľné a jednoduché, nedelíme oblečenie podľa látky či dĺžky. Sukňa je pre nás sukňa, nech už je bavlnená alebo rifľová. Akýkoľvek typ vyčistíme za rovnakú cenu.

    Cleany funguje rovnako dobre na počítači alebo Apple Mac, tablete aj mobile. Objednávky prijímame nonstop.

  • Kde služba funguje?

    Aktuálne doručujeme po celej Bratislave. Overte si, či objednávku dovezieme aj k vám.

  • Čo mám robiť, keď som v ponuke nenašiel oblečenie, ktoré chcem vyčistiť?

    Vyčistíme takmer všetko. Ak ste nenašli konkrétny druh oblečenia v našej ponuke, napíšte nám na zakaznik@cleany.sk alebo zavolajte na zákaznícku linku 0910 428 542.

  • Čo mám robiť, keď potrebujem objednávku zmeniť alebo zrušiť?

    Objednávku môžete zmeniť alebo zrušiť dvoma spôsobmi. Po prihlásení sa do zákazníckeho profilu alebo kliknutím na odkaz v e-maile s potvrdením objednávky. V obidvoch prípadoch však najneskôr 2 hodiny pred plánovaným intervalom vyzdvihnutia.

Doprava a platba

Vyzdvihnutie a doručenie

  • Kedy si oblečenie vyzdvihnete a doručíte ho čisté?

    Zákazky vyzdvihujeme každý deň od 8-22 hod. vrátane víkendov a štátnych sviatkov. Hotové zákazky doručujeme iba v pracovných dňoch od 8-22 hod. Doručovanie cez víkendy a štátne sviatky pripravujeme do budúcna.

    Bežne spracovávame zákazky do 24 hod. Ak príde k omeškaniu, hlavne z dôvodu technologického postupu čistenia doporučeného výrobcom oblečenia, budeme vás kontaktovať.

  • Ako mám pripraviť oblečenie na odovzdanie kuriérovi?

    Oblečenie nie je nutné nijak zvlášť pripraviť. Vhodné je mať oblečenie na vešiaku, ale poradíme si aj bez neho.

  • Čo sa stane s mojim oblečením potom ako ho odovzdám kuriérovi?

    Kuriér oblečenie zabalí do vode odolného prepravného obalu a odvezie ho čistiarne. Po vyčistení ho doručíme na vami zvolenú adresu v požadovanom čase.

  • Čo sa stane, keď nebudem vo zvolený čas na mieste doručenia objednávky?

    Ak potrebujete zmeniť termín doručenia objednávky a ste členom Cleany Clubu, môžete tak urobiť jednoducho na našom webe alebo pokiaľ nie ste členom, kliknite na odkaz v e-maile s potvrdením objednávky, a to najneskôr 2 hod. pred plánovaným intervalom doručenia. V prípade, že vás kuriér na zadanej adrese nezastihne, je možné sa na doručení v rámci toho istého dňa dohodnúť priamo s kuriérom.

  • Ako oblečenie prevážate?

    Každý kus čistého oblečenia vám dovezieme na drôtenom vešiaku zabalený v igelitovej fólii. Fólia sa dá jednoducho recyklovať. Vešiaky môžete použiť pre vlastnú potrebu alebo nám ich vrátiť spolu s vašou ďalšou objednávkou.

  • Čo mám robiť, ak sa mi vráti zle vyčistené alebo poškodené oblečenie?

    Ak nie je s vašou objednávkou niečo v poriadku, napíšte nám e-mail na reklamacia@cleany.sk. Do e-mailu napíšte číslo objednávky a popíšte, s čím konkrétne nie ste spokojný. Budeme radi keď nám pošlete aj fotografie.

    Ak ste dostali oblečenie zle vyčistené, urobíme všetko preto, aby sme to napravili. Opätovné čistenie máte od nás zadarmo alebo vám pošleme voucher v hodnote ceny zle vyčisteného kusu.

    Dostali ste oblečenie poškodené? Pre tieto prípady sme poistený na zodpovednosť za spôsobenú škodu až do výšky 20 tis. EUR. Ak teda došlo k poškodeniu našim zavinením, škodu vám uhradíme.

Doprava a platba

Čistenie

  • Ako a kde oblečenie čistíte?

    Starostlivo si vyberáme preverené čistiarne, ktoré používajú eco-friendly technológie šetrné jak k vášmu oblečeniu, tak ku planéte. O vaše oblečenie sa postará skúsený personál, ktorý na čistenie používa hlavne systém tzv. mokrého čistenia Triton firmy SEITZ, aqua wash alebo štandardné chemické čistenie. Vaše oblečenie je bude kvalitne vyčistené a bude dlhšie vypadať ako nové.

  • Čo je to mokré čistenie?

    Mokré čistenie je špeciálny prací postup, ktorý je mimoriadne účinný a zároveň šetrný k textíliám. Pri čistení dochádza k namáčaniu oblečenia do vody pri nízkych teplotách, čo umožňuje vyčistiť rôzne výrobky nielen z prírodných a syntetických vlákien, ale i z vysoko citlivých materiálov a jemných textílií s obmedzenou možnosťou prania.

  • Ako postupujete, ak oblečenie nie je vhodné na mokré čistenie?

    V prípade, že vaše oblečenie nie je vhodné na mokré čistenie, vyčistíme ho štandardným spôsobom. Pokiaľ hrozí, že by mohlo dôjsť k jeho poškodeniu, napríklad preto, že na oblečení chýba štítok s informáciami o materiálovom zložení, zavoláme vám a dohodneme sa na vašom súhlase s čistením. Prípadne vám oblečenie vrátime späť v pôvodnom stave.

  • Čo nečistíte?

    Špecializujeme sa na čistenie oblečenia a domácich textílií. Nečistíme celé pohovky, ale dokážeme vyčistiť ich poťah, ak sa dá zvliecť.

Doprava a platba

Platba a doprava

  • Ako môžem zaplatiť?

    Po potvrdení objednávky budete presmerovaný do platobnej brány, kde môžete použiť, platobnú kartu, Apple Pay, QR kód alebo Bitcoin a zaplatiť z pohodlia vášho domova. Ďalšou možnosťou je platba v hotovosti pri doručení vyčisteného oblečenia k vám.

  • Je moja platobná karta v bezpečí?

    Pre platby na našom webe používame platobnú bránu ThePay, ktorá splňuje najvyššie nároky na bezpečnosť platby. Obsahuje SSL certifikáty od overených autorít s umiestnením serverov v najlepšom dátovom centre TTC v ČR. Nad celým systémom platieb vykonáva dohľad ČNB.

  • Koľko stojí doprava?

    Cena dopravy je 5 EUR. Doprava zahrňuje dve cesty – vyzdvihnutie oblečenia a doručenie vyčisteného oblečenia. V prípade márneho dojazdu účtujeme 6 EUR za dodatočné doručenie či vyzdvihnutie.

  • Kto si príde pre moje oblečenie?

    Pre vyzdvihnutie a doručenie oblečenia používame profesionálnych služieb spoločnosti Messenger. Každý kuriér je preškolený a vybavený pomôckami a obalmi, aby vaše oblečenie bezpečne prepravil do čistiarne. Vďaka tejto kuriérnej službe dokážeme zaistiť kvalitnú prepravu, spoľahlivé a rýchle vyzdvihnutie a doručenie v akomkoľvek čase v rátane špičiek.

  • Ako uplatním zľavový kód?

    Pre použitie zľavového kódu je nutné vyplniť ho do poľa s názvom „Máte zľavový kód?“ v poslednom kroku objednávky a kliknúť na „Aktivovať“. Následne sa aktivuje vaša zľava.

    Zľavový kód v hodnote 5 EUR môžete získať napríklad ak sa registrujete do nášho Cleany Clubu.

Doprava a platba

O nás

  • Kto ste?

    Sme kolegovia, bývalí spolužiaci a kamaráti. Fungujeme bez vlastných áut a pračiek. A zhodneme sa na tom, že nie je treba vytvárať nové veci, keď tie existujúce nie sú naplno využité.

    Chceme ísť v ústrety myšlienke zdieľanej ekonomiky, minimalizmu a udržateľnosti. Chceme, aby čisté oblečenie nebolo časovou ani stresujúcou prekážkou a aby vám vydržalo čo najdlhšie.

    Spojili sme hlavy dokopy a vymysleli online čistiareň a práčovňu s dopravou. Spolupracujeme s profesionálnou doručovacou službou Messenger a čistiarňami, ktoré si poctivo vyberáme.

    Hanuš Zvolský
    Som nadšenec do inovatívnych riešení a večný optimista. Verím v skvelú budúcnosť. Rád vymýšľam nové nápady. Verím, že technológie by mali slúžiť človeku a nie naopak.

    Obľúbený kus v skrini: šedý kabát, ktorý som si kúpil vo Viedni pre viac ako 10 rokmi. Stále sa o neho starám a stále dostáva komplimenty.

    Martin Holček
    Rád trávim čas zo svojou rodinou a kamarátmi. Rád cestujem a mám rád grilovanie a záhradné párty. I napriek tomu, že väčšinu času nosím oblek, verím že najdôležitejšie pre celkový dojem sú perfektne vyčistené topánky. V prvom rade by oblečenie malo sedieť a byť zladené, preto milujem oblečenie šité na mieru. Baví ma robiť veci, ktoré dávajú zmysel. Cleany je jedna z nich.

    Obľúbený kus v skrini: biela košeľa s fialovými pásikmi, ktorú som si nechal ušiť ako jednu z prvých. Ešte dnes vyzerá ako nová.

    Patrik Neumeister
    Fascinuje ma schopnosť vystúpiť z radu a odvaha robiť veci inak. To vidím u Cleany. Spojenie existujúcich služieb a vytvorenie úplne novej, unikátnej služby, ktorá pomôže ďalším ľuďom.

    Obľúbený kus v skrini: moje lyžiarske rukavice, ktorá mám už od 15 rokov. Sú síce trochu tesné a po každej sezóne z nich kúsok odpadne, ale nie je to nič, čo by nešlo opraviť.

    Eliška Krutáková
    Módu beriem ako sebavyjadrenie toho, ako sa cítim a kým chcem v daný deň byť. Nikdy žiadne oblečenie nevyhodím, radšej ho venujem alebo predám, aby niekomu inému urobil radosť. Verím, že každý kus oblečenia má svoj príbeh, ktorý by mal trvať čo najdlhšie.

    Obľúbený kus v skrini: vintage kožená mini kabelka od Belsaca, ktorú som si doniesla z Kodane.

  • Ako vznikla myšlienka online čistiarne?

    V Hanušovej hlave. Po mnohých márnych pokusoch o dokonalé vypranie a vyžehlenie košieľ, prišiel zlom. Sám to nezvládne. O pomoc poprosil najbližšiu čistiareň, kam doniesol tašku plnú košieľ. Odviedli skvelú prácu, kiež by ich mohol využívať bez nutnosti časovo náročnej osobnej návštevy. Heuréka! Čo takto vytvoriť online miesto, kde si bude možné objednať služby kvalitných čistiarní s dopravou? A tak vzniklo Cleany. Projekt, ktorý inovuje odvetvie, ktoré dlho zostávalo stáť. Zároveň udržuje tradície kvalitných rodinných čistiarní. Veríme, že každý by mal robiť to, čomu rozumie najviac a čo ho baví, preto čistenie i dopravu nechávame na našich partneroch, ktorých si dôkladne vyberáme.

  • Kto sú vaši partneri?

    Lokálne čistiarne a práčovne
    Medzi našich partnerov patria lokálne čistiarne s dlhoročnou tradíciou. Snažíme sa im pomôcť držať krok s dobou a inovovať tak, ako to vyžadujú zákazníci. Chceme zlepšovať kvalitu a povesť čistiarenských služieb a práčovní. Naši dodávatelia sú expertami vo svojom obore, pravidelne si doplňujú vedomosti v oblasti nových trendov a technológií čistenia a prania a aktívne sa zúčastňujú medzinárodných konferencií. Čistenie berú vážne, tak ako aj ekológiu.

    Kuriérna služba Messenger
    Ďalším našim partnerom je expresná kuriérna služba Messenger, ktorá vznikla už v roku 1991. Táto česká spoločnosť stanovila štandard kvality pre samotné odvetvie a k jej zákazníkom patria tisíce firiem z Českej a Slovenskej republiky. Ikonou sa stali ich kuriéri na bicykloch. Tých už dávno doplnila početná automobilová flotila, ktorou prepravujeme oblečenie. Messenger okrem iného oceňujeme za aktívnu podporu Centra Paraple.

  • Aké máte plány do budúcnosti?

    Plánov máme viac, ako sa zmestí do excelovskej tabuľky. Bez ohľadu na to, našou prioritou je poskytovať čo najkvalitnejšie čistenie za dobrú cenu. Ďalej chceme rozširovať ponuku sortimentu, ktorý čistíme. Potrebujete vyčistiť nejaké oblečenie, ale v našej ponuke ste ho nenašli? Napíšte nám a možno vás za dobrý nápad odmeníme. Chcete tvoriť budúcnosť čistenia a prania a napadá vás, ako by sme mohli spojiť sily? Alebo máte čistiareň či práčovňu a chcete s nami nadviazať spoluprácu? Napíšte nám na spolupraca@cleany.sk. A nezabudnite sledovať náš blog a sociálne siete a nič vám z našich noviniek neutečie.

Doprava a platba

Rozvážame aj k vám?
Overte si adresu

Vaši adresu potrebujeme vedieť už teraz, aby sme vám mohli zobraziť iba ponuku týkajúcu sa vašej lokality.

Na tejto adrese čistíme

Pokračovať na ďalší sortiment

Vo Vašej lokalite bohužiaľ nečistíme žiadne produkty z tejto kategórie

Zadať inú adresu

Je nám ľúto, ale najčastejšie čistené na tejto adrese nečistíme, ale iný sortiment áno

Pokračovať na dostupný sortiment